Ako som sa narodil

27.10.2018

Narodil som sa 26.4.2018 o 7.27 hod. ráno, doma v Bratislave, ako druhý v poradí, bez komplikácií a veľmi rýchlo. Ani neviem ako, a už som sal mliečko. Vážil som 397 g.

Awkitupaq pár hodín po narodení
Awkitupaq pár hodín po narodení

Volám sa Awkitupaq - čo znamená, "princ hodný chvály, slávy a obdivu" a pochádzam z Chs. Kusi kawsay, čo znamená "šťastný život". Chvália a obdivujú ma doma už teraz, lebo mám úžasnú povahu (teda aspoň zatiaľ, uvidíme po puberte), a aj keď ma možno šťastie zatiaľ trošku obchádza, lebo sa nenašla pre mňa tá správna milujúca nová rodinka, verím, že je to len dočasné a mojím šťastím je možno práve to, že som ostal DOMA ;-).

© 2018. Všetky práva vyhradené.
Vytvorené službou Webnode
Vytvorte si webové stránky zdarma! Táto stránka bola vytvorená pomocou služby Webnode. Vytvorte si vlastný web zdarma ešte dnes! Vytvoriť stránky